Section Name Description
Page Від блоків у Scratch до тексту програми в Python
Page Середовище програмування на Python
URL Курс по Python

Курс по Python

URL Вікі-підручник "Пориньте у Python 3"

Вікі-підручник "Пориньте у Python 3"

URL Курс Python 3 (англ)
URL Путівник мовою програмування Python
Page "Переклад" програм з Python на C++ та Pascal

Переклад з Python на C++ та Pascal

URL Як працює програма на Python?

Як працює програма на Python?

Page Ресурси для повторення
Основні поняття алгоритмізації Page Скласти алгоритм "Бутерброд"
Page Розвивайте острів
File Моделі та моделювання
Page Навіщо вивчати саме Python

Навіщо вивчати саме Python

Page Середовище програмування. Hello World
Лінійні алгоритми Page Введення та виведення даних

Введення та виведення даних

Page Задачі на обчислення

Задачі на обчислення

Page Рахуємо години

Рахуємо години

Page Числа, цифри, ділення
Алгоритми з розгалуженнями Page Штани та Робінзони (команда умови)

Штани та Робінзони

Page Ділитись - справедливо!
Page Розклад числа
Page Складні умови (and or not)

Складні умови

Page Задачі з вкладеними умовними операторами
Задачі з вкладеними умовними операторами
Page Шахи
Page Обмін даними
Page Задачі про дати
Page Ліфт
Алгоритми з повтореннями Page Команда циклу (for)
Page Цикли - перебори
Page Випадкові числа
Page Цикли з умовами
Page Задачі. Цикли
Page Бухгалтерія

Задачі про гроші: зарплата вчителя, обмін валют

Page Кредит

Задачі з розрахунку кредиту

Графічні побудови у Python Page Графічні побудови. Черепашка

Графічні побудови. Черепашка

Page Графічні побудови. tkinter

Графічні побудови. tkinter

Page Узори
Page Циклічні побудови
Page Масштабування фігур

Масштабування фігур (tkinter)

Page Побудови по колу

Побудови по колу (tkinter)

Page Малювання із затримкою
Page Проєкт "Світлофор"
Page Арканоїд

Проект Арканоїд

Списки Page Списки у Python

Списки у Python

Page Найбільший елемент
Page Елементи та їх номери
Page Числа-сусіди

Числа-сусіди

Page Цифри і числа
Page Числа Фібоначі та інші числові закономірності
Page Кредитка
Page Зміна порядку елементів
Page Сортування. Функції та методи
Page Блек Джек

Блек Джек

Page Заповнення числами двовимірного списку (матриці)

Page Унікальні, нормальні, середні
Page Двовимірні списки - задачі
Page Рядки
Page Методи роботи з рядками
Page Файли
Page Фонотека
Page Проєкт "Поле чудес"


Допоміжні алгоритми Page Функції
Page Рекурсія
Page Рейтинги
Page Проєкт "ДНК"

Проект "ДНК"

 Дезоксирибонуклеїнова кислота

Page Проєкт "Марсохід"
Page Гра "Життя"
Page MatPlotLib
Page Дані та Інтернет
Page Обробка файлів XML
EasyGUI Page Модуль EasyGUI для графічного інтерфейсу користувача

EasyGUI - проста бібліотека графічного інтерфейсу

Page Проєкт "Піца" (EasyGUI)
Page Проєкт "Шифрування" (EasyGUI)
Page Проєкт "Ремонт" (EasyGUI)
Page Проєкт "Довідник країн" (EasyGUI)
Page Проєкт "Кава" (EasyGUI)
Page Гра "Вгадай колір" (EasyGUI)

Гра "Вгадай колір"

Інтерфейс у Tkinter Page Графічний інтерфейс користувача (tkinter)

Графічний інтерфейс користувача

Page Tkinter - Проєкт "Подорожі"

Графічний інтерфейс користувача

Page Tkinter - Проєкт "Піцерія"
Page Розміщення елементів інтерфейсу

Розміщення елементів інтерфейсу

Page Меню

Меню

Page Створення exe-версії програми

Створення exe-версії програми

Page Проєкт "Тестування". Питання з однією відповіддю

Проект "Тестування"

Page Проєкт "Тестування". Етап 2. Питання з кількома відповідями

Проект "Тестування". Етап 2

Page Проєкт "Тестування". Етап 3. Програма для вчителя

Проект "Тестування". Етап 3

Page Проєкт "Тестування". Етап 4. Перемішування та зображення

Проект "Тестування". Етап 4. Перемішування

Page Гра "Смайлики"

Гра "Смайлики"

Структури даних Page Повторення. Проєкт "Сапер"
Page Складність алгоритмів
Page Структури даних. Масив та зв'язний список
Page Структури даних. Хеш-таблиці та словники
Page Структури даних. Стек

Структури даних. Стек

Page Структури даних. Черга

Структури даних. Черга

Page Структури даних. Графи
Page Пошук в ширину та глибину
Page Коник. Черепашка

Коник. Черепашка

Page Запуск програми з командного рядка

Запуск програми з командного рядка

ООП Page Об'єкти

Основи об'єктно-орієнтованого програмування

Page Проєкт Тамагочі

Проект Тамагочі

QT Python 4 Page Qt Python - Hello world (напис, кнопка, текстове поле)
Page Інтерфейс Тамагочі (зображення)
Page Проєкт "Подорожі" (checkBox)
Page Проєкт "Піцерія"
Page Проєкт "Довідник країн" (створення інтерфейсу в коді: вкладки та таблиця)
Page Проєкт "Кава"
Page Проєкт "Хрестики-нулики"
Page Проєкт "Смайлики"
URL Ідеї простих ігор
Py Qt 5 Page PyQt5 - Hello world (напис, кнопка, текстове поле)
Page PyQt5 - Проєкт "Подорожі" (checkBox)
Page PyQt5 - Проєкт "Піцерія"
Page PyQt5 - Проєкт "Tom&Jerry"
Page PyQt5 - Проєкт "Балачка"
Page PyQt5 - Проєкт "Камінь-ножиці-папір"
Pygame Page Перший ігровий проєкт (м'ячик)
Page Події в ігровому середовищі
Page Арканоід
Page Маріо
Page Змійка
Pygame Zero Page 0 Перший ігровий проєкт (м'ячик)
Page 0 Події в ігровому середовищі
Page 0 Арканоід
Page 0 Маріо
Page 0 Пакмен
Page 0 Перегони