PyQt5 - Проєкт "Tom&Jerry"
Умови завершення
Розробити форму, в якій два персонажі переміщуються між написами Label після клацання відповідних кнопок pushButton:
У конструкторі Designer потрібно створити такі компоненти:
Скористаємось початковою заготовкою:
from PyQt5 import QtWidgets, uic import sys from PyQt5.QtGui import * class Ui(QtWidgets.QMainWindow): def __init__(self): super(Ui, self).__init__() uic.loadUi('disney.ui', self) self.show() app = QtWidgets.QApplication(sys.argv) window = Ui() app.exec_()
До цієї програми потрібно додати опис компонентів форми
self.pushButton = self.findChild(QtWidgets.QPushButton, 'pushButton') self.pushButton.clicked.connect(self.button1) self.label = self.findChild(QtWidgets.QLabel, 'label') self.label_3 = self.findChild(QtWidgets.QLabel, 'label_3')
Решту компонентів форми опишіть самостійно.
Необхідно вказати початкове наповнення написів:
self.label.setText("Том") self.label_2.setText("Джері") self.label_3.setText("") self.label_4.setText("") self.label_5.setText("")
Та створити метод обробки для клацання кнопки. Він полягає у тому, що вміст першого напису label записуємо у змінну actor, і заносимо його у label_3. Вміст label при цьому очищуємо :
def button1(self): actor=self.label.text() self.label_3.setText(actor) self.label.setText("")
Решту методів обробки для інших кнопок напишіть самостійно.
Остання зміна: Середа 10 липня 2024 06:51 AM