Розробити форму, в якій два персонажі переміщуються між написами Label після клацання відповідних кнопок pushButton:



У конструкторі Designer потрібно створити такі компоненти:


Скористаємось початковою заготовкою:

from PyQt5 import QtWidgets, uic
import sys
from PyQt5.QtGui import *

class Ui(QtWidgets.QMainWindow):
    def __init__(self):
        super(Ui, self).__init__()
        uic.loadUi('disney.ui', self)
        self.show()
app = QtWidgets.QApplication(sys.argv)
window = Ui()
app.exec_()


До цієї програми потрібно додати опис компонентів форми

        self.pushButton = self.findChild(QtWidgets.QPushButton, 'pushButton')
        self.pushButton.clicked.connect(self.button1)
        self.label = self.findChild(QtWidgets.QLabel, 'label')
        self.label_3 = self.findChild(QtWidgets.QLabel, 'label_3')

Решту компонентів форми опишіть самостійно.


Необхідно вказати початкове наповнення написів:

        self.label.setText("Том")
        self.label_2.setText("Джері")
        self.label_3.setText("")
        self.label_4.setText("")
        self.label_5.setText("")

Та створити метод обробки для клацання кнопки. Він полягає у тому, що вміст першого напису label записуємо у змінну actor, і заносимо його у label_3. Вміст label при цьому очищуємо :

    def button1(self):
        actor=self.label.text()
        self.label_3.setText(actor)
        self.label.setText("")

Решту методів обробки для інших кнопок напишіть самостійно.

Остання зміна: Середа 29 квітня 2020 04:21 AM