0 Перегони
У цьому проекті головний персонаж - автомобіль, має уникати зіткнення з іншими автомобілями. Гравець керує своїм авто за допомогою стрілок праворуч-ліворуч.
У цьому проекті використаємо зображення автомобілів файлів (файли потрібно розмістити у каталозі Images)
На початку проекту задаємо розмір ігрового поля.
import random WIDTH = 500 HEIGHT = 500
Завантажимо у проект файл із зображенням автомобіля, і задамо його початкову позицію в центрі екрану.
car = Actor("car.png") car.pos = 300,450
Аналогічно завантажуємо файл з другим (третім і т.д.) автомобілем, та, за бажання - тлом. Подумайте, які початкові координати повинен мати другий автомобіль.
У функції draw() задаємо показ двох автомобілів.
def draw(): screen.clear() car.draw() car2.draw()
У функції update() задаємо можливість руху автомобіля за натисненням клавіш стрілок праворуч та ліворуч.
def update(): if keyboard.left: car.x -= 5 elif keyboard.right: car.x += 5
Також слід врахувати, що автомобіль не повинен виходити за межі дороги
if car.x>310: car.x=310 if car.x<190: car.x=190
До функції update() також потрібно додати код руху автомобіля-супротивника: він рухається згори донизу (тобто координата y збільшується на значення його швидкості), а коли сягає нижньої межі ігрового поля (координата більша 450), знову починає рух згори (координата y стає 50, а по х - випадкове число в межах дороги). При цьому його швидкість збільшується на 1.
Не забудьте додати змінну speed=1 на початку проекту!
global speed car2.y+=speed if car2.y>450: speed+=1 car2.y=50 car2.x=random.randint(190,240) if car.colliderect(car2): car2.y=50
Доповніть проект на власний розсуд:
- третій автомобіль (який рухається з власною швидкістю, наприклад випадковою)
- підрахунок балів та їх виведення на екран
- зміна швидкості руху, залежно від набраних балів