Перейти до головного вмісту
Бокова панель
На головну
Більше
Українська (uk)
English (en)
Українська (uk)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
На головну
Діяльності курсу
Завдання
Ресурси
Тести
Форуми
Відкритий покажчик курсу
Python
Ідеї простих ігор
Ідеї простих ігор
Натисніть на
https://proglib.io/p/9-ideas-for-games/
, щоб відкрити ресурс.
◄ Проект "Смайлики"
Перейти до...
Перейти до...
Від блоків у Scratch до тексту програми в Python
Середовище програмування на Python
Курс по Python
Вікі-підручник "Пориньте у Python 3"
Курс Python 3 (англ)
Путівник мовою програмування Python
"Переклад" програм з Python на C++ та Pascal
Як працює програма на Python?
Ресурси для повторення
Форум тематичних обговорень
Оголошення
Скласти алгоритм "Бутерброд"
Розвивайте острів
Моделі та моделювання
Навіщо вивчати саме Python
Середовище програмування. Hello World
Введення та виведення даних
Задачі на обчислення
Рахуємо години
Числа, цифри, ділення
Вступ до мови програмування Python
Штани та Робінзони (команда умови)
Ділитись - справедливо!
Розклад числа
Складні умови (and or not)
Задачі з вкладеними умовними операторами
Шахи
Обмін даними
Задачі про дати
Ліфт
Команда умови у мові програмування Python
Команда циклу (for)
Цикли - перебори
Випадкові числа
Цикли з умовами
Задачі. Цикли
Бухгалтерія
Кредит
Команди циклу в мові програмування Python
Графічні побудови. Черепашка
Графічні побудови. tkinter
Узори
Циклічні побудови
Масштабування фігур
Побудови по колу
Малювання із затримкою
Проект "Світлофор"
Арканоїд
Графічні побудови у мові програмування Python
Списки у Python
Найбільший елемент
Елементи та їх номери
Числа-сусіди
Цифри і числа
Числа Фібоначі та інші числові закономірності
Кредитка
Зміна порядку елементів
Сортування. Функції та методи
Блек Джек
Заповнення числами двовимірного списку (матриці)
Унікальні, нормальні, середні
Двовимірні списки - задачі
Рядки
Методи роботи з рядками
Файли
Фонотека
Проект "Поле чудес"
Функції
Рекурсія
Рейтинги
Проект "ДНК"
Проект "Марсохід"
Гра "Життя"
MatPlotLib
Дані та Інтернет
Обробка файлів XML
Модуль EasyGUI для графічного інтерфейсу користувача
Проект "Піца" (EasyGUI)
Проект "Шифрування" (EasyGUI)
Проект "Ремонт" (EasyGUI)
Проект "Довідник країн" (EasyGUI)
Проект "Кава" (EasyGUI)
Гра "Вгадай колір" (EasyGUI)
Графічний інтерфейс користувача (tkinter)
Tkinter - Проект "Подорожі"
Tkinter - Проект "Піцерія"
Розміщення елементів інтерфейсу
Меню
Створення exe-версії програми
Проект "Тестування". Питання з однією відповіддю
Проект "Тестування". Етап 2. Питання з кількома відповідями
Проект "Тестування". Етап 3. Програма для вчителя
Проект "Тестування". Етап 4. Перемішування та зображення
Гра "Смайлики"
Підсумкове тестування для 10 класу
Повторення. Проект "Сапер"
Складність алгоритмів
Структури даних. Масив та зв'язний список
Структури даних. Хеш-таблиці та словники
Структури даних. Стек
Структури даних. Черга
Структури даних. Графи
Пошук в ширину та глибину
Коник. Черепашка
Тест "Черепаха"
Запуск програми з командного рядка
Об'єкти
Проект Тамагочі
Об’єктно-орієнтоване програмування
Qt Python - Hello world (напис, кнопка, текстове поле)
Інтерфейс Тамагочі (зображення)
Проект "Подорожі" (checkBox)
Проект "Піцерія"
Проект "Довідник країн" (створення інтерфейсу в коді: вкладки та таблиця)
Проект "Кава"
Здати проект "Кава"
Проект "Хрестики-нулики"
Проект "Смайлики"
Изучение PyQt5
PyQt5 - Hello world (напис, кнопка, текстове поле)
PyQt5 - Проект "Подорожі" (checkBox)
PyQt5 - Проект "Піцерія"
PyQt5 - Проект "Tom&Jerry"
PyQt5 - Проект "Балачка"
PyQt5 - Проект "Камінь-ножиці-папір"
Перший ігровий проект (м'ячик)
Події в ігровому середовищі
Арканоід
Маріо
Змійка
0 Перший ігровий проект (м'ячик)
0 Події в ігровому середовищі
0 Арканоід
0 Маріо
0 Пакмен
0 Перегони
Изучение PyQt5 ►