У файлі дано перелік слів та їх визначень. Обрати випадкове слово та відгадати його побуквенно
імпортувати модуль випадкових чисел
відкрити у змінну text текстовий файл 'game.txt' у режимі читання
створити порожній словник slova
для кожного рядка text:
записуємо у словник значення наступного рядка readline() під ключем поточного
у змінну vybir обираємо випадкове значення ключа зі словника
у змінну slovo записуємо значення цього ключа зі словника
друкуємо значення цього ключа (визначення терміну)
змінна pole складається з такої кількості *, якою є довжина slovo
друкуємо змінну pole
поки в pole є зірочки:
змінна user зчитує букву користувача
допоміжна змінна dop містить порожній рядок
для кожного номера літери в slovo:
якщо ця літера збігається з user:
до рядка dop дописуємо літеру user
інакше:
до рядка dop дописуємо букву з цим номером з рядка pole
у рядок pole записуємо значення рядка dop
друкуємо рядок pole