Задача 1. Одержати у програмі 10 випадкових цілих чисел у діапазоні від 0 до 10
import random
for i in range(1,11):
x=random.randint(0,10)
print(x)
Задача 2. Знайти суму 20 випадкових чисел від 1 до 10
import random
s=0
for i in range(1,21):
x=random.randint(1,10)
s=s+x
print(x)
print("Сума чисел=",s)
Задача 3. Одержати у програмі 15 випадкових чисел у діапазоні від -5 до 5 та знайти кількість додатніх.
import random
k=0
for i in range(0,15):
x=random.randint(-5,5)
if (x>0):
k=k+1
print(x)
print("Кількість додатніх=",k)
Задача 4. Одержати випадковим чином два числа (від 1 до 6), що моделюють кидання іграшкових кубиків двома гравцями. Вивести результат та з'ясувати, хто з гравців набрав більше балів.
import random
a=random.randint(1,6)
b=random.randint(1,6)
print(a,b)
if (a > b):
print("Виграв перший")
elif (a < b):
print("Виграв= другий")
else:
print("Нічия")
Задача 5. Скласти програму, що перевіряє знання таблиці множення.
В ній випадковим чином одержати два числа (від 1 до 9), після чого на екран виводиться питання у вигляді:
4 * 9 =?
Після вводу відповіді повинно видаватись повідомлення, чи відповідь правильна
Так Ні
import random
a=random.randint(1,9)
b=random.randint(1,9)
print(a,"*",b,"=",end=' ')
v=int(input())
if (v==a*b):
print("TAK")
else:
print("HI")
Задача 6. Питання виводити 12 раз та підраховувати кількість правильних та неправильних відповідей.
В кінці поставити оцінку (кількість правильних відповідей)
Задача для самостійного розв'язання
Задача 7. Лото Трійка. Гравець робить ставку – три числа
від 0 до 9. У програмі отримуємо три випадкові
числа)
Якщо гравець вгадав усі числа у
правильному порядку – Джек-пот, 500 балів!
Якщо число вгадане, але не на
правильній позиції – то 10 балів
Якщо число вгадане на правильні
позиції – 100 балів
Приклади:
1 3 5 (гравець)
1 3 5 (випадкові числа)
Джек-пот, 500 балів
1 3 5 (гравець)
5 3 1 (випадкові числа)
120 (по 10 балів за числа 1 та 5,
та 100 балів за 3)