|
Від блоків у Scratch до тексту програми в Python |
|
|
Середовище програмування на Python |
|
|
Курс по Python |
|
|
Вікі-підручник "Пориньте у Python 3" |
Вікі-підручник "Пориньте у Python 3"
|
|
Курс Python 3 (англ) |
|
|
Путівник мовою програмування Python |
|
|
"Переклад" програм з Python на C++ та Pascal |
Переклад з Python на C++ та Pascal
|
|
Як працює програма на Python? |
Як працює програма на Python?
|
|
Ресурси для повторення |
|
|
Основні поняття алгоритмізації |
Скласти алгоритм "Бутерброд" |
|
|
Розвивайте острів |
|
|
Моделі та моделювання |
|
|
Навіщо вивчати саме Python |
Навіщо вивчати саме Python
|
|
Середовище програмування. Hello World |
|
|
Лінійні алгоритми |
Введення та виведення даних |
Введення та виведення даних
|
|
Задачі на обчислення |
|
|
Рахуємо години |
|
|
Числа, цифри, ділення |
|
|
Алгоритми з розгалуженнями |
Штани та Робінзони (команда умови) |
|
|
Ділитись - справедливо! |
|
|
Розклад числа |
|
|
Складні умови (and or not) |
|
|
Задачі з вкладеними умовними операторами |
Задачі з вкладеними умовними операторами |
|
Шахи |
|
|
Обмін даними |
|
|
Задачі про дати |
|
|
Ліфт |
|
|
Алгоритми з повтореннями |
Команда циклу (for) |
|
|
Цикли - перебори |
|
|
Випадкові числа |
|
|
Цикли з умовами |
|
|
Задачі. Цикли |
|
|
Бухгалтерія |
Задачі про гроші: зарплата вчителя, обмін валют
|
|
Кредит |
Задачі з розрахунку кредиту |
|
Графічні побудови у Python |
Графічні побудови. Черепашка |
Графічні побудови. Черепашка
|
|
Графічні побудови. tkinter |
Графічні побудови. tkinter
|
|
Узори |
|
|
Циклічні побудови |
|
|
Масштабування фігур |
Масштабування фігур (tkinter)
|
|
Побудови по колу |
Побудови по колу (tkinter)
|
|
Малювання із затримкою |
|
|
Проєкт "Світлофор" |
|
|
Арканоїд |
|
|
Списки |
Списки у Python |
|
|
Найбільший елемент |
|
|
Елементи та їх номери |
|
|
Числа-сусіди |
|
|
Цифри і числа |
|
|
Числа Фібоначі та інші числові закономірності |
|
|
Кредитка |
|
|
Зміна порядку елементів |
|
|
Сортування. Функції та методи |
|
|
Блек Джек |
|
|
Заповнення числами двовимірного списку (матриці) |
|
|
Унікальні, нормальні, середні |
|
|
Двовимірні списки - задачі |
|
|
Рядки |
|
|
Методи роботи з рядками |
|
|
Файли |
|
|
Фонотека |
|
|
Проєкт "Поле чудес" |
|
|
Допоміжні алгоритми |
Функції |
|
|
Рекурсія |
|
|
Рейтинги |
|
|
Проєкт "ДНК" |
Проект "ДНК" Дезоксирибонуклеїнова кислота
|
|
Проєкт "Марсохід" |
|
|
Гра "Життя" |
|
|
MatPlotLib |
|
|
Дані та Інтернет |
|
|
Обробка файлів XML |
|
|
EasyGUI |
Модуль EasyGUI для графічного інтерфейсу користувача |
EasyGUI - проста бібліотека графічного інтерфейсу
|
|
Проєкт "Піца" (EasyGUI) |
|
|
Проєкт "Шифрування" (EasyGUI) |
|
|
Проєкт "Ремонт" (EasyGUI) |
|
|
Проєкт "Довідник країн" (EasyGUI) |
|
|
Проєкт "Кава" (EasyGUI) |
|
|
Гра "Вгадай колір" (EasyGUI) |
|
|
Інтерфейс у Tkinter |
Графічний інтерфейс користувача (tkinter) |
Графічний інтерфейс користувача
|
|
Tkinter - Проєкт "Подорожі" |
Графічний інтерфейс користувача
|
|
Tkinter - Проєкт "Піцерія" |
|
|
Розміщення елементів інтерфейсу |
Розміщення елементів інтерфейсу
|
|
Меню |
|
|
Створення exe-версії програми |
Створення exe-версії програми
|
|
Проєкт "Тестування". Питання з однією відповіддю |
|
|
Проєкт "Тестування". Етап 2. Питання з кількома відповідями |
Проект "Тестування". Етап 2
|
|
Проєкт "Тестування". Етап 3. Програма для вчителя |
Проект "Тестування". Етап 3
|
|
Проєкт "Тестування". Етап 4. Перемішування та зображення |
Проект "Тестування". Етап 4. Перемішування
|
|
Гра "Смайлики" |
|
|
Структури даних |
Повторення. Проєкт "Сапер" |
|
|
Складність алгоритмів |
|
|
Структури даних. Масив та зв'язний список |
|
|
Структури даних. Хеш-таблиці та словники |
|
|
Структури даних. Стек |
|
|
Структури даних. Черга |
|
|
Структури даних. Графи |
|
|
Пошук в ширину та глибину |
|
|
Коник. Черепашка |
|
|
Запуск програми з командного рядка |
Запуск програми з командного рядка
|
|
ООП |
Об'єкти |
Основи об'єктно-орієнтованого програмування
|
|
Проєкт Тамагочі |
|
|
QT Python 4 |
Qt Python - Hello world (напис, кнопка, текстове поле) |
|
|
Інтерфейс Тамагочі (зображення) |
|
|
Проєкт "Подорожі" (checkBox) |
|
|
Проєкт "Піцерія" |
|
|
Проєкт "Довідник країн" (створення інтерфейсу в коді: вкладки та таблиця) |
|
|
Проєкт "Кава" |
|
|
Проєкт "Хрестики-нулики" |
|
|
Проєкт "Смайлики" |
|
|
Ідеї простих ігор |
|
|
Py Qt 5 |
PyQt5 - Hello world (напис, кнопка, текстове поле) |
|
|
PyQt5 - Проєкт "Подорожі" (checkBox) |
|
|
PyQt5 - Проєкт "Піцерія" |
|
|
PyQt5 - Проєкт "Tom&Jerry" |
|
|
PyQt5 - Проєкт "Балачка" |
|
|
PyQt5 - Проєкт "Камінь-ножиці-папір" |
|
|
Pygame |
Перший ігровий проєкт (м'ячик) |
|
|
Події в ігровому середовищі |
|
|
Арканоід |
|
|
Маріо |
|
|
Змійка |
|
|
Pygame Zero |
0 Перший ігровий проєкт (м'ячик) |
|
|
0 Події в ігровому середовищі |
|
|
0 Арканоід |
|
|
0 Маріо |
|
|
0 Пакмен |
|
|
0 Перегони |
|