Графічні побудови. Черепашка
Модуль turtle
import turtle - імпорт команд для черепашки
Принцип роботи схожий на програму Scratch
che = turtle.Pen() - створення черепашки che
che.forward(50) - черепашка che рухається вперед на 50 пікселів
Приклад 1. Лінія з поворотом ліворуч
Команди очищення намальованого
che.reset() - очистити і повернути в початкову позицію
che.clear() - очистити і залишитись у поточній позиції
che.goto(x,y) - перемістити черепашку в координати
che.backward(100) - рухатись назад
che.up() - підняти перо
Завдання. Намалювати фігури: трикутник, квадрат, зірочку
Поле для черепашки
wn = turtle.Screen() - створення поля
wn.bgcolor("lightgreen") -колір тла поля
wn.title("Tess & Alex") - назва поля
Додаткові налаштування черепашки
che.color("blue") - колір ліній черепашки
che.pensize(3) - товщина ліній черепашки
che.shape("turtle") - форма черепашки: "arrow”, "turtle”, "circle”, "square”, "triangle”, "classic”
che.stamp() - штамп черепашки
che.speed(10) - швидкість руху черепашки
Зафарбування:
che.begin_fill()
che.color("blue")
команди малювання
che.end_fill()
che.color("red", "green") - колір ліній та самої черепашки (заливки)
Кольори черепашки: https://www.tcl.tk/man/tcl8.4/TkCmd/colors.htm
Завдання 2. Намалювати фігури за зразком:
Завдання 3. Намалювати «годинник» з черепашок