Визначає прості закономірності на підставі аналізу набору даних. [6 ІФО 1.2.2-2]
Пояснює прості причинно-наслідкові зв’язки в готовій моделі, використовуючи шаблон “якщо, то”, “що треба зробити, щоб”. [6 ІФО 1.3.1-3]
Планує і реалізує експеримент з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези. [6 ІФО 1.3.2-1]
Робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі. [6 ІФО 2.1.2-2]
Наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують. [6 ІФО 2.2.1-1]
Створює і виконує програмний проєкт у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше). [6 ІФО 2.2.1-2]
Розпізнає типові помилки, які виникають під час запуску програмного проєкту, і пропонує способи їх усунення. [6 ІФО 2.2.2-1]
Знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок. [6 ІФО 2.1.2-1]
Проводить перевірку роботи програмного проєкту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи. [6 ІФО 2.2.1-3]
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач. [6 ІФО 2.1.1-1]
Представляє алгоритм одним чи кількома способами. [6 ІФО 2.1.1-2]
Поєднує базові структури для розв’язання задачі. [6 ІФО 2.1.1-3]
Планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання. [6 ІФО 2.5.1-2]
Алгоритми та їх роль в житті людини.
Виконавець. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Способи опису алгоритму. Програма.
Поняття моделі та моделювання. Роль абстрагування для створення моделі.
Середовище опису й виконання алгоритмів.
Лінійні алгоритми.
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Алгоритми з розгалуженнями.
Алгоритми з повтореннями.
Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі.
Помилка, як можливість удосконалення результату роботи проєкту.
Подання алгоритмів для різних виконавців.
Виконання алгоритмів, поданих у формальному вигляді.
Створення й програмування лінійних алгоритмів.
Створення й програмування алгоритмів з розгалуженням.
Створення й програмування алгоритмів з повторенням.
Створення простих програмних проєктів з анімацією руху об’єктів.
Створення простих програмних проєктів з керуванням рухом об’єктів за допомогою різних пристроїв введення інформації (клавіатура, мишка, веб-камера, додаткові плати тощо).
Налагодження програмних проєктів, аналіз їх відповідності поставленій задачі.
Створення програмних проєктів з побудовою графічних об’єктів, їх комбінацій та узорів.
Відтворення побудов за допомогою 3D ручки.
Експериментування з готовими чи створеними (програмними) моделями для підтвердження чи спростування гіпотези, виявлення причинно-наслідкових зв’язків.