Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 5 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Анімації та узори
  3. 🦇 Анімаційний проєкт "Політ кажана"

🦇 Анімаційний проєкт "Політ кажана"

Умови завершення
У цьому проекті необхідно ознайомитись з середовищем програмування Scratch (онлайн https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted або на комп'ютері https://scratch.mit.edu/download)

Презентація до заняття


Реалізація проекту в середовищі Scratch 3

У проекті "Політ кажана" ми розробимо анімацію, в якій кажан рухається по екрану, слідуючи за вказівником миші. Кажан у польоті має махати крилами.

Етапи виконання проекту

Створіть персонаж, додавши спрайт. 
Оберіть спрайт з кажаном  
Видаліть спрайт Скретча. 
Видаліть зайві образи кажана. 
Коли клацнули прапорець, кажан має завжди рухатись за вказівником миші. 
Також кажан має змінювати образ. 
Оскільки рух відбувається надто швидко, додамо паузу з очікуванням. Поекспериментуйте зі значенням затримки. 
Додайте команду, що визначає стиль обертання кажана, щоб він не перевертався догори ногами. 
Додайте тло, що підходить за стилем. 
Збережіть проект, вивантаживши його на свій комп'ютер. 
◄ 📚 Середовище опису й виконання алгоритмів
📚 Лінійні алгоритми ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA