Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 5 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Анімації та узори
  3. 🪁 MakeyMakey

🪁 MakeyMakey

Умови завершення

MakeyMakey - це плата для винахідництва, як дозволяє керувати комп'ютером як один з пристроїв введення даних.

Вона підключається до комп'ютера через USB-порт, і містить замінники клавіш зі стрілками (вгору, вниз, праворуч, ліворуч), пробілу (space) та клацання мишкою (click):


За допомогою роз'ємів "крокодилів" відповідні області плати можна з'єднати з будь-яким провідником. Потрібно лише забезпечити замикання контуру з нижньою панеллю плати:


У цьому прикладі: один з учнів тримається за з'єднувач з нижньою панеллю плати (чорного кольору). Інші учні тримають з'єднувачі інших кольорів, кожен з яких підключено до різних стрілок. Для того, щоб активувати певну стрілку, відповідний учень має торкнутись того, хто тримає провід чорного кольору.


Важливе зауваження: робота з платою є абсолютно безпечною усміхаюсь Струмом не вдаряє усміхаюсь
Єдина пересторога - не заплутатись в дротах.
   

https://dystosvita.org.ua/pluginfile.php/228/mod_assign/intro/IMG_9874.MOV
 

Після знайомства з технологією, можна використовувати цю плату при роботі з будь-якими Scratch-проектами, які передбачають взаємодію стрілками, пробілом чи клацанням мишки.

Наприклад:

Проект 1 (лабіринт)

Проект 2 (перевірка правопису Е И)

Можна використовувати найрізноманітніші провідники: овочі, фрукти, пластилін, з'єднувати предмети за допомогою фольги і навіть малювати шлях простим олівцем. 

◄ 💡 Проєкт для винахідників
🍭Підсумковий проєкт "CandyLand" ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA