Пояснювати вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач. [6 ІФО 1.1.2-2]
Представляти дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень. [6 ІФО 1.2.3-1]
Розпізнавати та реалізовувати можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми. [6 ІФО 2.4.1-1]
Створювати, редагувати та форматувати об’єкти текстового документа, готуючи його до друку. [6 ІФО 2.4.3-1]
Дотримуватись критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів. [6 ІФО 2.4.3-5]
Пояснювати, розподіляти і відповідально виконувати ролі групової взаємодії під час розроблення проєкту. [6 ІФО 2.5.2-1]
Демонструвати належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних. [6 ІФО 3.1.1-3]
Обирати, налаштовувати залежно від особистих потреб і використовувати програмне забезпечення з доступного переліку. [6 ІФО 3.2.1-2]
Текстовий документ, його об’єкти та їх властивості.
Програмне забезпечення для опрацювання текстів.
Створення та збереження текстових документів.
Правила і способи введення тексту, його виділення та редагування.
Робота з текстовими фрагментами (копіювання, вирізання, вставка, пошук та замінювання).
Перевірка правопису.
Списки, таблиці, графічні зображення та інші об’єкти у текстових документах.
Форматування об’єктів текстового документу
Параметри сторінок.
Підготовка текстового документа до друку.
Електронний документообіг, безпаперові технології обробки даних.
Налаштування робочого середовища програми опрацювання текстів під власні потреби.
Введення тексту різними мовами та способами. Перевірка правопису.
Практика десятипальцевого друкування тексту, участь у змаганнях з “сліпого” друку.
Збереження текстового документу у різних форматах, в локальній/мережній папці та хмарних ресурсах.
Визначення основних об'єктів текстового документа.
Формування текстового документу з текстових написів, розміщення, вирівнювання блоків тексту.
Додавання до текстового документу зображень, списків, таблиць задля упорядкування, структурування та візуалізації інформації.
Налаштування параметрів сторінки.
Друкування текстового документа.
Індивідуальне та групове створення текстових документів для підтримки власної навчальної діяльності, життєвих потреб.
Оцінювання якості створених текстових документів відповідно до узгоджених критеріїв з урахуванням художньо-естетичних аспектів.