Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 5 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Анімації та узори
  3. 🐉 Ігровий проєкт "Чарівниця і дракон”

🐉 Ігровий проєкт "Чарівниця і дракон”

Умови завершення

Презентація до заняття

 


Відео-інструкція

NchF-5ctgI0


Реалізація проекту в середовищі Scratch 3

У проекті "Чарівниці і дракон" ми розробимо гру, в якій дракон літає по ігровому полю, а чарівниці намагається в нього влучити блискавкою, що вилітає з її чарівної палички.

Етапи виконання проекту

Додайте до проекту 3 спрайти: чарівницю, дракона та блискавку  
Для обертання дракона використайте кнопку Flip horizontal або Право-ліво  
Для обертання блискавки: виділіть її (наприклад клавішами Ctrl+A) і скористайтесь стрілкою повороту  
Програмуємо дракона: вимикаємо його обертання, і нехай він постійно рухається вгору-вниз  
Програмуємо чарівницю: блокуємо обертання, і забезпечуємо рух за стрілками вгору та вниз  
Програмуємо блискавку. На початку гри її треба сховати. Після натиснення клавіші пробіл, її потрібно перемістити в те місце, де перебуває чарівниця, показати і забезпечити рух в напрямку до дракона  
Додаємо команди для дракона: якщо він торкнеться блискавки, то гру завершено  
Подумайте, як можна вдосконалити гру: додати зміну образів, збирати очки, змінювати швидкість тощо  
◄ 📚 Алгоритми з розгалуженнями
📚 Алгоритми з повтореннями ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA