Skip to main content
◄ Малювання в середовищі програмування
Алгоритми з розгалуженням для побудови фігур ►
Інформатика - ДистОсвіта
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
You are currently using guest access
Log in
Home
  1. 5 клас НУШ
  2. Інтерактивний проект "Цифри”
Assignment

Інтерактивний проект "Цифри”

Completion requirements

Презентація до заняття


Реалізація проекту в середовищі Scratch 3

У проекті "Цифри" Скретч малюватиме цифри індексу, коли відповідна кнопка натиснена на клавіатурі.

Етапи виконання проекту

Для малювання олівцем потрібно увімкнути відповідне розширення (щоб відкрити це вікно - кнопка в лівому нижньому куті блоків команд)  
Блоки малювання  
Початок проекту - очистити все, що було намальовано раніше  
Цифра 0: праворуч на 50 кроків, вниз на 100, ліворуч на 50 і вгору на 100  
Цифра 1 - просто вниз на 100 кроків  
Малювання цифри 2: спочатку праворуч, потім вниз, потім ліворуч, знову вниз і праворуч  
Решта цифр - самостійно ;)
Успіхів!  

◄ Малювання в середовищі програмування
Алгоритми з розгалуженням для побудови фігур ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle