Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 5 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Анімації та узори
  3. 🔢 Інтерактивний проєкт "Цифри”

🔢 Інтерактивний проєкт "Цифри”

Умови завершення

Презентація до заняття


Реалізація проекту в середовищі Scratch 3

У проекті "Цифри" Скретч малюватиме цифри індексу, коли відповідна кнопка натиснена на клавіатурі.

Етапи виконання проекту

Для малювання олівцем потрібно увімкнути відповідне розширення (щоб відкрити це вікно - кнопка в лівому нижньому куті блоків команд)  
Блоки малювання  
Початок проекту - очистити все, що було намальовано раніше  
Цифра 0: праворуч на 50 кроків, вниз на 100, ліворуч на 50 і вгору на 100  
Цифра 1 - просто вниз на 100 кроків  
Малювання цифри 2: спочатку праворуч, потім вниз, потім ліворуч, знову вниз і праворуч  
Решта цифр - самостійно ;)
Успіхів!  
◄ 📚 Малювання в середовищі програмування
📚 Алгоритми з розгалуженням для побудови фігур ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA