Презентації та анімації |
👨👩👧👦 Слайд спільної презентації |
- |
|
|
|
🤖 Презентація про роботів |
- |
|
|
|
🍽 Шкільна їдальня |
- |
|
|
|
✨ Анімований слайд |
- |
|
|
|
🏆 Як вчитись ефективно |
- |
|
|
|
🗺 Екскурсія |
- |
|
|
|
Інформаційні системи та мережі |
🧶 А що підключиш до інтернету ти? |
- |
|
|
|
Спілкування в інтернеті |
🔤 Цифрова абетка |
- |
|
|
|
🤔 Непорозуміння в онлайн-спілкуванні: що робити? |
- |
|
|
|
🖼 Комікс про небезпеки в інтернеті |
- |
|
|
|
Алгоритми та програми. Ігрові проєкти |
🍝 Класифікатор пасти |
- |
|
|
|
📸 Програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Проєкт "Фотограм". Майже Інстаграм |
- |
|
|
|
🐵 Створення програмних об’єктів. Проєкт "Голодна мавпочка". Як створити платформер |
- |
|
|
|
🐘 Змінні. Рахуємо слоненят |
- |
|
|
|
🍎 Редагування програмних об’єктів. Проєкт "Яблука". Зібрати всі без промахів |
- |
|
|
|
🛰 Поняття події. Види подій. Проєкт "Космічна подорож". Міжпланетні маневри |
- |
|
|
|
🛸 Поняття декомпозиції задачі. Види подій. Проєкт "Зоряні війни". Хто, що, коли |
- |
|
|
|
⚡ Поняття декомпозиції задачі. Проєкт "Атака клонів" |
- |
|
|
|
🌌 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Agario". Зростання поєднанням |
- |
|
|
|
🐞 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Робожук". Як пройти лабіринт |
- |
|
|
|
🙎♀️🙎♂️ Розробка діалогових програм. Проєкт "Діалог". Ми з тобою йшли? |
- |
|
|
|
🦈 Програмування процесів з повторенням і розгалуженням. Проєкт "Зубасті перешкоди". Як досягти цілі |
- |
|
|
|
✨ Налагодження проєктів. Проєкт "Ловимо зірки". І загадуємо бажання |
- |
|
|
|
💎 Хакатон. Game Jam. Створення ігрового проєкту |
- |
|
|
|
🌠 Підготовка презентаційних матеріалів проєкту. Пітч у ліфті |
- |
|
|
|
👵 Звіт про роботу над проєктом. Поясни проєкт бабусі |
- |
|
|
|
📟 micro:bit Бейдж |
- |
|
|
|
🎹 micro:bit Музикант |
- |
|
|
|
👽 micro:bit Марсохід |
- |
|
|
|
🦠 Моделювання процесів. Проєкт "Вірус" |
- |
|
|
|
Інформаційна мозаїка |
🖼 Модель як інструмент для дослідження. Від моделі до відкриття |
- |
|
|
|
🐶🐱 Інформаційні процеси та системи. Хто володіє інформацією, той володіє світом |
- |
|
|
|
🏩 Інформація. Дані. Повідомлення. Хто головний? |
- |
|
|
|
📊 Перетворення видів та форм представлення інформації. Як пов'язані форма та зміст? |
- |
|
|
|
🍦 Інфографіка. Коротко і ясно. Стисло та інформативно |
- |
|
|
|
🧠 Мультимедія. Звідки беруться знання? |
- |
|
|