Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. 📸 Програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Проєкт "Фотограм". Майже Інстаграм

📸 Програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Проєкт "Фотограм". Майже Інстаграм

Умови завершення

Очікувані результати заняття

  • Докладати зусиль і виявляти гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проєктів.

Презентація до заняття

Відео

IaOXgTlBvUY

Перевірка

Ти вмієш ?

  • Докладати зусиль і виявляти гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проєктів.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!

Завдання

Створити проєкт Фотограм. Для цього можна скористатись заготовкою https://scratch.mit.edu/projects/453711241/editor/ - тут вже завантажено кілька зображень, залишається створити кнопки і запрограмувати їх.

◄ 🍝 Класифікатор пасти
🐵 Створення програмних об’єктів. Проєкт "Голодна мавпочка". Як створити платформер ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA