Skip to main content
Інформатика - ДистОсвіта
  • Home
  • More
Close
Toggle search input
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
You are currently using guest access
Log in
Інформатика - ДистОсвіта
Home
Course Activities
Assignments Forums Quizzes Resources
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. ✨ Налагодження проєктів. Проєкт "Ловимо зірки". І загадуємо бажання

✨ Налагодження проєктів. Проєкт "Ловимо зірки". І загадуємо бажання

Completion requirements

Очікувані результати заняття

  • Пропонувати власні способи перевірки правильності роботи проєкту.

Презентація до заняття


Відео

Nc17YirzMHA


Перевірка

Ти вмієш ?

  • Пропонувати власні способи перевірки правильності роботи проєкту.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!


Тренування

https://scratch.mit.edu/projects/457754938/

https://scratch.mit.edu/projects/457756608/

https://scratch.mit.edu/projects/457759467/

https://scratch.mit.edu/projects/457760035/

Перевірка проєкту

http://www.drscratch.org/

Завдання

Виконайте проект "Ловимо зірки" і завантажте результат роботи на сайт https://scratch.mit.edu/. Тут можна здати посилання на виконану роботу (не забувши її Опублікувати на сайті Scratch).


У цьому проекті ми розробимо гру, в якій персонаж зникає та з'являється у випадковому місці, щоразу, коли на нього клацають. Спробуйте клацати на персонажі якомога швидше, поки не завершиться час.

Зіграти в демонстраційну версію.

Етапи виконання проекту
Створіть персонаж, додавши фігуру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
Встановіть тло у вигляді зображення чи кольору. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
Коли клацнули на фігурі, нехай вона з'явиться у випадковому місці. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

Коли персонаж з'являється, нехай його розмір змінюється на випадкову величину. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

Коли персонаж з'являється, нехай його колір змінюється на випадкову величинy. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

Створіть змінну для рахунку, і нехай вона виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

Нехай рахунок збільшується щоразу, як клацнули на спрайт. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

Створіть змінну-таймер, яка має значення 20 і виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

 

Нехай таймер зменшує значення на 1 щосекунди. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

Коли таймер рівний 0, зупиніть гру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


Цикл може виглядати інакше: замість команди завжди використаємо повторення з умовою:

Створіть повідомлення "Гру завершено". Зробіть веселу кінцівку! Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
Для коректного початку гри потрібно скидати зміни кольору та розміру спрайту і переміщувати його в центр екрану.

1) Створіть персонаж, додавши фігуру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

2) Встановіть тло у вигляді зображення чи кольору. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

3) Коли клацнули на фігурі, нехай вона з'явиться у випадковому місці. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


4) Коли персонаж з'являється, нехай його розмір змінюється на випадкову величину. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


5) Коли персонаж з'являється, нехай його колір змінюється на випадкову величинy. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


6) Створіть змінну для рахунку, і нехай вона виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


7) Нехай рахунок збільшується щоразу, як клацнули на спрайт. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


8) Створіть змінну-таймер, яка має значення 20 і виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

 

9) Нехай таймер зменшує значення на 1 щосекунди. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


10) Коли таймер рівний 0, зупиніть гру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


Цикл може виглядати інакше: замість команди завжди використаємо повторення з умовою:


11) Створіть повідомлення "Гру завершено". Зробіть веселу кінцівку! Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

12) Для коректного початку гри потрібно скидати зміни кольору та розміру спрайту і переміщувати його в центр екрану.


◄ 🦈 Програмування процесів з повторенням і розгалуженням. Проєкт "Зубасті перешкоди". Як досягти цілі
💎 Хакатон. Game Jam. Створення ігрового проєкту ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA