Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. 🐘 Змінні. Рахуємо слоненят

🐘 Змінні. Рахуємо слоненят

Умови завершення

Очікувані результати заняття

  • Обирати та застосовувати цифрові інструменти для збирання чи отримання даних.

Презентація до заняття

Повторення

https://learningapps.org/watch?v=p463csttt01

Відео

55ZdsEBiw6M

Перевірка

Ти вмієш ?

  • Обирати та застосовувати цифрові інструменти для збирання чи отримання даних.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!

Завдання

Створити проєкт підрахунку слоненят (чи інших персонажів) при клацанні на них
◄ 🐵 Створення програмних об’єктів. Проєкт "Голодна мавпочка". Як створити платформер
🍎 Редагування програмних об’єктів. Проєкт "Яблука". Зібрати всі без промахів ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA