Розрізняє та пояснює інформаційні процеси в навколишньому середовищі в контексті розв’язання конкретних задач.
Обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, і визначає їх допустимі значення.
Робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу.
Обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних.
Пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх.
Пропонує власні способи перевірки правильності роботи проєкту.
Докладає зусиль і виявляє гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проєктів.
Прогнозує зміну результату роботи проєкту внаслідок внесення змін до нього.
Складає список підзадач для розв’язання великої або складної задачі.
Визначає функціонал окремих частин проєкту.
Складає проєкт з розв’язання окремих підзадач.
Узгоджує взаємодію окремих підзадач у модульному проєкті.
Надає доброзичливі і конструктивні поради щодо вдосконалення процесу та/чи результату спільної роботи.
Поняття про програмний об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів.
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Поняття декомпозиції задачі. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі.
Ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації та налагодження програмних проєктів.
Опис інформаційної взаємодії об’єктів у контексті розв’язання конкретної задачі.
Розкладання задачі на підзадачі (здійснення декомпозиції задачі).
Визначення властивостей програмних об’єктів, перелічування можливих значень цих властивостей.
Створення програмних проєктів з додаванням об’єктів.
Змінювання значень властивостей об’єктів у програмі.
Застосування вкладених алгоритмічних структур повторення та розгалуження.
Визначення власних способів перевірки правильності роботи програмного проєкту.
Перевірка результату виконання програми на відповідність гіпотезі/прогнозу.
Програмування опрацювання подій.
Створення програмних проєктів з обробкою даних, зібраних чи отриманих з допомогою цифрових пристроїв.
Створення програмних проєктів з ігровим сюжетом з поєднанням базових структур алгоритмів.
Оцінювання відповідності обраного алгоритму поставленій задачі.
Отримання та надання зворотного зв'язку щодо роботи програмного проєкту.