Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 5 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Анімації та узори
  3. 😺 Ігровий проєкт "Кіт у лабіринті”

😺 Ігровий проєкт "Кіт у лабіринті”

Умови завершення

Презентація до заняття


Реалізація проекту в середовищі Scratch 3

У проекті "Кіт у лабіринті" ми розробимо гру, в якій кіт рухається по екрану, гравець ним керує за допомогою стрілочок на клавіатурі. На екрані зображено лабіринт, якщо кіт до нього торкається, то повертається на початок рівня. Дійшовши до кута, кіт переходить на початок наступного рівня. У грі потрібно збирати цінні предмети, наприклад банани - за кожен банан отримуємо 1 бал.

Етапи виконання проекту

Створіть спрайт лабіринту, намалювавши його. 
Малюйте досить широкі лінії стін лабіринту  
Задайте стиль обертання для Скретча  
Скретчем керуватимуть за допомогою стрілок клавіатури: якщо стрілку вгору натиснено, Скретч має повернути вгору та пройти кілька кроків . 
Коли натиснено клавішу стрілка вниз, Скретч має повернути вниз і пройти кілька кроків. 
Аналогічні команди створимо і для решти стрілок. 
Коли Скретч торкається чорного кольору (яким намальовано лабіринт), він має перейти на початок рівня, тобто до об'єкта "Home . 
Додамо спрайт ключа, який позначає кінець рівня. 
Коли Скретч дійде до цього спрайту і торкнеться його, він має сповістити всіх про те, що він дійшов до кінця рівня. 
Можна надрукувати будь-яке повідомлення, наприклад "Я дійшов до кінця рівня!". 
Коли Скретч отримує це повідомлення, він має переміститись на початок наступного рівня, тобто до об'єкта Home button
Щоб було цікавіше, створимо банани, які потрібно збирати: коли до банану торкається Скретч, то банан потрібно сховати.  
За зібрані банани можна отримувати бали. Створимо змінну, яка відповідатиме за кількість зібраних бананів. Назвемо змінну "банани"  
Додамо команди збільшення кількості балів, коли Скретч торкається до банану.
Створіть кілька різних образів для лабіринту  
Додайте кілька різних образів тла
При переході до наступного рівня має змінюватись образ лабиринту та образ тла
◄ 📚 Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання
📚 Алгоритми з розгалуженнями ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA