Skip to main content
Інформатика - ДистОсвіта
  • Home
  • More
Close
Toggle search input
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
You are currently using guest access
Log in
Інформатика - ДистОсвіта
Home
Course Activities
Assignments Forums Quizzes Resources
  1. 5 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Анімації та узори
  3. 🐟 Анімаційний проєкт “Акваріум”

🐟 Анімаційний проєкт “Акваріум”

Completion requirements

Презентація до заняття


Реалізація проекту в середовищі Scratch 3

У проекті "Акваріум" ми розробимо анімацію, в якій мешканці акваріуму рухаються у воді. Доторкнувшись до межі екрану, вони розвертаються. Восьминіг має змінювати образи та колір, рибки розвертатись час від часу, крабик - бігати по дну справа наліво.

Етапи виконання проекту

Створіть персонаж, додавши спрайт восьминога. 
Видаліть зайві образи  
Восьминіг має завжди рухатись, відбиваючись від меж. Врахуйте спосіб обертання  
Періодично (щосекунди) восьминіг має змінювати колір та образ. 
Додайте спрайт з рибкою. Рибка має завжди рухатись, відбиваючись від меж. Врахуйте спосіб обертання. Крім того, рибка кожні 2 секунди має змінювати напрям руху випадковим чином. 
Додайте кілька спрайтів з рибками, крабом, встановіть відповідне тло. 
◄ 📚 Лінійні алгоритми
📚 Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA