Skip to main content
Інформатика - ДистОсвіта
  • Home
  • More
Close
Toggle search input
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
You are currently using guest access
Log in
Інформатика - ДистОсвіта
Home
Course Activities
Assignments Forums Quizzes Resources
  1. 5 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Анімації та узори
  3. 🦇 Анімаційний проєкт "Політ кажана"

🦇 Анімаційний проєкт "Політ кажана"

Completion requirements
У цьому проекті необхідно ознайомитись з середовищем програмування Scratch (онлайн https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted або на комп'ютері https://scratch.mit.edu/download)

Презентація до заняття


Реалізація проекту в середовищі Scratch 3

У проекті "Політ кажана" ми розробимо анімацію, в якій кажан рухається по екрану, слідуючи за вказівником миші. Кажан у польоті має махати крилами.

Етапи виконання проекту

Створіть персонаж, додавши спрайт. 
Оберіть спрайт з кажаном  
Видаліть спрайт Скретча. 
Видаліть зайві образи кажана. 
Коли клацнули прапорець, кажан має завжди рухатись за вказівником миші. 
Також кажан має змінювати образ. 
Оскільки рух відбувається надто швидко, додамо паузу з очікуванням. Поекспериментуйте зі значенням затримки. 
Додайте команду, що визначає стиль обертання кажана, щоб він не перевертався догори ногами. 
Додайте тло, що підходить за стилем. 
Збережіть проект, вивантаживши його на свій комп'ютер. 
◄ 📚 Середовище опису й виконання алгоритмів
📚 Лінійні алгоритми ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA