Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. ⚡ Поняття декомпозиції задачі. Проєкт "Атака клонів"

⚡ Поняття декомпозиції задачі. Проєкт "Атака клонів"

Умови завершення

Очікувані результати заняття

  • Визначати функціонал окремих частин проєкту.

Презентація до заняття


Відео

NL_znn-JK-k


Перевірка

Ти вмієш ?

  • Визначати функціонал окремих частин проєкту.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!


Завдання

У Scratch https://scratch.mit.edu/projects/editor/ створити гру "Атака клонів"

◄ 🛸 Поняття декомпозиції задачі. Види подій. Проєкт "Зоряні війни". Хто, що, коли
🌌 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Agario". Зростання поєднанням ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA