Skip to main content
Інформатика - ДистОсвіта
  • Home
  • More
Close
Toggle search input
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
You are currently using guest access
Log in
Інформатика - ДистОсвіта
Home
Course Activities
Assignments Forums Quizzes Resources
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. 🌌 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Agario". Зростання поєднанням

🌌 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Agario". Зростання поєднанням

Completion requirements

Очікувані результати заняття

  • Складати проєкт з розв’язання окремих підзадач.

Презентація до заняття


Відео

HqLfOj1JG-s


Перевірка

Ти вмієш ?

  • Складати проєкт з розв’язання окремих підзадач.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!


Завдання

В Scratch https://scratch.mit.edu/projects/editor/ створити гру Agario.

◄ ⚡ Поняття декомпозиції задачі. Проєкт "Атака клонів"
🐞 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Робожук". Як пройти лабіринт ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA