Skip to main content
Інформатика - ДистОсвіта
  • Home
  • More
Close
Toggle search input
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
You are currently using guest access
Log in
Інформатика - ДистОсвіта
Home
Course Activities
Assignments Forums Quizzes Resources
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. 🐘 Змінні. Рахуємо слоненят

🐘 Змінні. Рахуємо слоненят

Completion requirements

Очікувані результати заняття

  • Обирати та застосовувати цифрові інструменти для збирання чи отримання даних.

Презентація до заняття

Повторення

https://learningapps.org/watch?v=p463csttt01

Відео

55ZdsEBiw6M

Перевірка

Ти вмієш ?

  • Обирати та застосовувати цифрові інструменти для збирання чи отримання даних.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!

Завдання

Створити проєкт підрахунку слоненят (чи інших персонажів) при клацанні на них
◄ 🐵 Створення програмних об’єктів. Проєкт "Голодна мавпочка". Як створити платформер
🍎 Редагування програмних об’єктів. Проєкт "Яблука". Зібрати всі без промахів ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA