Skip to main content
Інформатика - ДистОсвіта
  • Home
  • More
Close
Toggle search input
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
You are currently using guest access
Log in
Інформатика - ДистОсвіта
Home
Course Activities
Assignments Forums Quizzes Resources
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. 🐵 Створення програмних об’єктів. Проєкт "Голодна мавпочка". Як створити платформер

🐵 Створення програмних об’єктів. Проєкт "Голодна мавпочка". Як створити платформер

Completion requirements

Очікувані результати заняття

  • Пропонувати способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх.

Презентація до заняття

Відео

p9UXUzI8H9o


Перевірка

Ти вмієш ?

  • Пропонувати способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!


Завдання

Створити проект "Збери яблука", в якому яблука (або інші спрайти) мають падати. Керуючи стрілками праворуч/ліворуч, гравець має збирати ці яблука в мисочку (або іншу ємність).
◄ 📸 Програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Проєкт "Фотограм". Майже Інстаграм
🐘 Змінні. Рахуємо слоненят ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA