Skip to main content
Інформатика - ДистОсвіта
  • Home
  • More
Close
Toggle search input
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
You are currently using guest access
Log in
Інформатика - ДистОсвіта
Home
Course Activities
Assignments Forums Quizzes Resources
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. 📸 Програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Проєкт "Фотограм". Майже Інстаграм

📸 Програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Проєкт "Фотограм". Майже Інстаграм

Completion requirements

Очікувані результати заняття

  • Докладати зусиль і виявляти гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проєктів.

Презентація до заняття

Відео

IaOXgTlBvUY

Перевірка

Ти вмієш ?

  • Докладати зусиль і виявляти гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проєктів.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!

Завдання

Створити проєкт Фотограм. Для цього можна скористатись заготовкою https://scratch.mit.edu/projects/453711241/editor/ - тут вже завантажено кілька зображень, залишається створити кнопки і запрограмувати їх.

◄ 🍝 Класифікатор пасти
🐵 Створення програмних об’єктів. Проєкт "Голодна мавпочка". Як створити платформер ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA