Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 5 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Анімації та узори
  3. 🐟 Анімаційний проєкт “Акваріум”

🐟 Анімаційний проєкт “Акваріум”

Умови завершення

Презентація до заняття


Реалізація проекту в середовищі Scratch 3

У проекті "Акваріум" ми розробимо анімацію, в якій мешканці акваріуму рухаються у воді. Доторкнувшись до межі екрану, вони розвертаються. Восьминіг має змінювати образи та колір, рибки розвертатись час від часу, крабик - бігати по дну справа наліво.

Етапи виконання проекту

Створіть персонаж, додавши спрайт восьминога. 
Видаліть зайві образи  
Восьминіг має завжди рухатись, відбиваючись від меж. Врахуйте спосіб обертання  
Періодично (щосекунди) восьминіг має змінювати колір та образ. 
Додайте спрайт з рибкою. Рибка має завжди рухатись, відбиваючись від меж. Врахуйте спосіб обертання. Крім того, рибка кожні 2 секунди має змінювати напрям руху випадковим чином. 
Додайте кілька спрайтів з рибками, крабом, встановіть відповідне тло. 
◄ 📚 Лінійні алгоритми
📚 Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA