Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. 🐞 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Робожук". Як пройти лабіринт

🐞 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Робожук". Як пройти лабіринт

Умови завершення

Очікувані результати заняття

  • Робити висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу.

Презентація до заняття


Відео

SOpfUfEiJnM


Перевірка

Ти вмієш ?

  • Робити висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!


Завдання

В Scratch https://scratch.mit.edu/projects/editor/ створити проект руху Робожука.

◄ 🌌 Керування об’єктами у середовищі виконання алгоритмів. Проєкт "Agario". Зростання поєднанням
🙎‍♀️🙎‍♂️ Розробка діалогових програм. Проєкт "Діалог". Ми з тобою йшли? ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA