Перейти до головного вмісту
Інформатика - ДистОсвіта
  • На головну
  • Більше
Закрити
Переключити введення пошуку
Українська ‎(uk)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Інформатика - ДистОсвіта
На головну
Діяльності курсу
Завдання Ресурси Тести Форуми
  1. 6 клас НУШ
  2. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти
  3. 🐵 Створення програмних об’єктів. Проєкт "Голодна мавпочка". Як створити платформер

🐵 Створення програмних об’єктів. Проєкт "Голодна мавпочка". Як створити платформер

Умови завершення

Очікувані результати заняття

  • Пропонувати способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх.

Презентація до заняття

Відео

p9UXUzI8H9o


Перевірка

Ти вмієш ?

  • Пропонувати способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх.

Так

Ні

Урок успішно завершено!
Урок потрібно пройти ще раз!


Завдання

Створити проект "Збери яблука", в якому яблука (або інші спрайти) мають падати. Керуючи стрілками праворуч/ліворуч, гравець має збирати ці яблука в мисочку (або іншу ємність).
◄ 📸 Програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Проєкт "Фотограм". Майже Інстаграм
🐘 Змінні. Рахуємо слоненят ►
Зверніться до служби підтримки сайту
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA