наводить приклади використання базових понять інформатики в різних предметних галузях, у житті громади, суспільства [9 ІФО 1.1.1-2]
оцінює власний досвід інформаційної взаємодії, самовираження через цифрові технології, вплив власної цифрової діяльності на інших осіб [9 ІФО 1.1.2-1]
обговорює історичні зміни інформаційних технологій та їх вплив на освіту, виробництво, суспільство, культуру з плином часу [9 ІФО 1.1.3-3]
розпізнає інформаційні процеси в навчальних чи життєвих задачах, пояснює їх сутність [9 ІФО 1.2.1-1]
обґрунтовано вибирає формат даних для збереження об’єктів різних типів, враховуючи можливість втрати даних [9 ІФО 1.2.4-4]
користується наданими і пропонує свої критерії щодо оцінювання надійності інформаційних джерел [9 ІФО 1.4.1-2]
розпізнає сильні і слабкі аргументи щодо оцінювання джерел і даних в альтернативних поглядах [9 ІФО 1.4.1-3]
використовує факти та неявні докази під час формування власних висновків на основі аналізу медіатекстів [9 ІФО 1.4.1-4]
підтверджує/спростовує факт редагування фото, зображень, аудіо, відео тощо за допомогою цифрових інструментів і технологій [9 ІФО 1.4.2-1]
обирає та комбінує ряд текстів, зображень, звуків, анімацій, відео тощо для проектування, розробки, публікації та представлення інформаційних продуктів і виконання творчих і навчальних проектів [9 ІФО 2.4.1-1]
аналізує можливості програмних засобів для створення інформаційних продуктів для опрацювання стандартних типів даних за власними критеріями, самостійно вивчає нові [9 ІФО 2.4.2-1]
аргументовано обирає і використовує програмні засоби та технології для створення і удосконалення інформаційних продуктів [9 ІФО 2.4.2-2]
створює інформаційні продукти в різних режимах (он-лайн, оф-лайн), опрацьовує та зберігає їх у різних форматах [9 ІФО 2.4.3-1]
створює аудіо- і відеопродукти, розгалужені мультимедійні презентації з налагодженням їх демонстрації [9 ІФО 2.4.3-6]
визначає відповідність змісту і вигляду інформаційного продукту цільовій аудиторії, збирає відгуки користувачів для вдосконалення продукту [9 ІФО 2.4.3-10]
пропонує власні критерії оформлення і якості інформаційних продуктів [9 ІФО 2.4.3-11]
складає план роботи створення інформаційного продукту, визначає кроки і ролі учасників, враховуючи якості та здібності, необхідні для виконання різних задач [9 ІФО 2.5.1-1]
пояснює вплив особистісних характеристик на взаємодію учасників групи [9 ІФО 2.5.3-1]
виявляє ініціативу щодо розв’язання проблем і конфліктів, які впливають на роботу групи, зважаючи на думки і почуття інших осіб [9 ІФО 2.5.3-3]
визначає власні інформаційні потреби, збирає і використовує зворотний зв’язок для визначення інформаційних потреб інших осіб [9 ІФО 3.2.1-1]
налаштовує цифрові сервіси для створення власного віртуального образу [9 ІФО 4.1.3-1]
враховує/ називає ризики і можливості створення різних віртуальних образів (своїх та інших осіб) [9 ІФО 4.1.3-2]
вирізняє мову ворожнечі, висловлювань, які принижують чи дискредитують людину або групу осіб [9 ІФО 4.2.1-2]
Поняття мультимедіа та його складові. Сфери застосування.
Апаратна та програмна складова мультимедіа
Кодування аудіо та відео даних, формати аудіо-відео файлів. Медіаконтейнери. Кодеки.
Поняття про відеохостинг. Основні можливості: пошук відео, збереження. Авторське право, види ліцензій на мультимедійний контент. Рівні доступу до опублікованого відео.
ППЗ мультимедіа: програвачі, редактори, програми аудіо та відео захоплення.
Власний цифровий відеобраз (культура комунікації, культура відеоконтенту, інфосимуляція, дипфейк)
Публікація відео в інтернеті, види відеоподкастів.
Моушн дизайн.
Зворотний зв'язок та цільова аудиторія.
Пошук, зберігання, перегляд та оцінювання відео в інтернеті з дотриманням авторського права
перетворення за потреби відео файлів з одного формату в інший.
Аналіз медіаконтенту, розпізнавання маніпуляцій відеоконтентом. Перевірка факту редагування відео.
Оцінювання відеоконтенту згідно із поданими чи власними критеріями, розробленими самостійно чи у групі на основі цінностей та життєвого досвіду.
Порівняння та обґрунтований вибір програмного забезпечення та відеохостингу для роботи з мультимедіа та публікації відео.
Налаштування студії, підбір пристроїв та програм для створення відеопідкасту.
Створення відеопідкасту обраної тематики.
Додавання візуальних ефектів, переходів, графічних елементів, титрів, фрагменти відео, вкладання зображення, інфографіки тощо.
Аргументоване визначення цільової аудиторії для власного відео.
Оцінювання цифрового образу у створеному відеоконтенті ( власного та інших осіб).
Формулювання мети створення цифрового образу (діловий, науковий, популярний, рекламний тощо).
Критичний і відповідальний добір інформації для висвітлення у контенті, в тому числі приватної чи корпоративної.
Порівняння віртуального та реального образу.
Аналіз проблемних ситуацій та пропонування заходів з протидії маніпуляціям.
Аналіз наслідків масштабування та вилучення віртуального образу.
Обговорення та дотримання балансу між відкритістю, чесністю та приватністю створеного образу під час створення медіапродуктів.
Створення та оформлення власного каналу.
Створення опитувальників для зворотнього зв'язку з цільовою аудиторією, редагування відеоконтенту на основі зібраних даних.