описує, як інформаційні технології сприяють чи перешкоджають новим формам досвіду, самовираженню, спілкуванню і співпраці [9 ІФО 1.1.2-3]
створює анотовані списки інформаційних джерел [9 ІФО 1.2.3-4]
складає повідомлення на основі візуального представлення даних [9 ІФО 1.2.5-2]
розпізнає хибні та упереджені твердження в інформаційних повідомленнях [9 ІФО 1.4.3-4]
аналізує можливості програмних засобів для створення інформаційних продуктів для опрацювання стандартних типів даних за власними критеріями, самостійно вивчає нові
[9 ІФО 2.4.2-1]
аргументовано обирає і використовує програмні засоби та технології для створення і удосконалення інформаційних продуктів [9 ІФО 2.4.2-2]
створює інформаційні продукти в різних режимах (он-лайн, оф-лайн), опрацьовує та зберігає їх у різних форматах [9 ІФО 2.4.3-1]
створює текстові документи з різними типами об’єктів, оформлює багатосторінкові документи, використовує стильове оформлення, автоматизовані засоби та різні способи введення даних [9 ІФО 2.4.3-2]
використовує гіпертекстові документи і створює гіпертекстові посилання в документах різних типів [9 ІФО 2.4.3-7]
пояснює особливості нелінійного тексту [9 ІФО 2.4.3-8]
визначає відповідність змісту і вигляду інформаційного продукту цільовій аудиторії, збирає відгуки користувачів для вдосконалення продукту [9 ІФО 2.4.3-10]
пропонує власні критерії оформлення і якості інформаційних продуктів [9 ІФО 2.4.3-11]
складає план роботи створення інформаційного продукту, визначає кроки і ролі учасників, враховуючи якості та здібності, необхідні для виконання різних задач [9 ІФО 2.5.1-1]
зберігає резервну копію файлів на зовнішніх носіях чи у хмарних сервісах, синхронізує їх [9 ІФО 3.3.1-7]
впевнено і аргументовано веде предметну дискусію, дотримуючись етики спілкування і взаємодії в реальному та віртуальному просторі [9 ІФО 4.2.1-1]
демонструє відповідальну поведінку, поводиться розважливо в Інтернеті та застосовує кілька способів захисту себе та інших осіб від порушень прав людини з використанням інформаційних та комунікаційних технологій [9 ІФО 4.2.1-3]
адаптує стратегії комунікації під конкретну аудиторію, враховуючи культурну різноманітність і протиріччя поколінь у цифрових середовищах [9 ІФО 4.2.2-4]
розрізняє різновиди і серйозність порушень правил цитування
[9 ІФО 4.3.2-3]
аргументовано обирає ліцензію для створених інформаційних продуктів [9 ІФО 4.3.2-4]
Текстові документи. Різновиди публікацій. Друковані та електронні публікації. Лінійний та нелінійний текст.
Формування, форматування, збереження текстових документів та публікацій у різних форматах.
Форматування текстових документів за допомогою стилів. Автоматизоване формування змісту документа.
Колонтитули та нумерація сторінок.
Злиття текстових документів.
Шаблони документів (резюме, портфоліо, буклет, афіша тощо).
Публікації для соціальних мереж. Роль тексту для формування цифрового образу.
Засоби для перекладу текстів.
Створення, форматування та збереження текстових документів.
Автоматизоване формування змісту документа на основі стилів.
Додавання й налаштування колонтитулів у текстових документах.
Додавання й налаштування ілюстрацій у текстових документах.
Створення персоналізованих листів, запрошень, звітів за допомогою злиття.
Порівняння друкованих та електронних публікацій (за різноманітністю, можливостями поширення, екологічністю тощо).
Порівняння шаблонів документів різних видів, а також документів, створених за цими шаблонами.
Підготовка текстів для дописів та коментарів у соціальних мережах.
Використання різних способів комп'ютеризованого перекладу тексту (онлайн, програми-перекладачі, включно зі скануванням). Організація групової роботи над перекладом тексту.
Рерайтинг текстів для різних цільових аудиторій.