висловлює та аргументує власну думку щодо поширення цифрових інновацій і впливу інформаційних технологій на власний розвиток, розвиток науки і суспільства
        [9 ІФО 1.1.3-2]
        
візуально представляє дані, обґрунтовує вибраний спосіб і реалізовує його за допомогою цифрових технологій для систем реального та віртуального світу [9 ІФО 1.2.5-1]
        
розрізняє залежні і незалежні події, що змінюють стан інформаційної моделі [9 ІФО 1.3.1-7]
    
 
    
        формулює і виконує основні етапи алгоритмічного розв’язування задачі [9 ІФО 2.1.1-1]
        
створює алгоритми з вкладеними структурами та ітеративними обчисленнями, аргументує їх вибір [9 ІФО 2.1.1-3]
        
прогнозує вплив зміни алгоритму, наборів вхідних даних на результат роботи алгоритму [9 ІФО 2.1.2-1]
        
розробляє та реалізує програмні проекти, які обробляють події [9 ІФО 2.2.1-2]
        
розрізняє синтаксичні, логічні помилки і помилки часу виконання, пропонує способи їх виправлення [9 ІФО 2.2.2-2]
        
виявляє наполегливість, адаптивність, ініціативність, відкритість до творчого експериментування під час розробки програмних проектів [9 ІФО 2.2.2-4]
        
пропонує власні критерії оформлення і якості інформаційних продуктів [9 ІФО 2.4.3-11]
    
 
    
        обґрунтовує вибір апаратного чи програмного способу розв’язання задачі [9 ІФО 3.1.1-2]
        
обирає, поєднує і налаштовує програмні і технічні засоби відповідно до потреб, характеристик/ параметрів задачі і наявних обмежень [9 ІФО 3.2.1-3]
    
 
    
        розуміє ліцензійні (правові та етичні) обмеження на використання та редагування власних і чужих інформаційних продуктів [9 ІФО 4.3.2-6]
    
 
    
        Середовище програмування: функції та можливості.
        
Основні команди мови програмування. Робота зі змінними.
        
Реалізація алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень в обраній мові програмування.
        
Вкладені умови. Множинне розгалуження.
        
Тестування та налагодження програм. Синтаксичні та логічні помилки. Покрокове виконання програми.
        
Динамічна графіка (анімації).
    
 
    
        Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.
        
Створення та маніпулювання базовими геометричними формами за допомогою програмного коду.
        
Створення анімацій.
        
Налагодження програм на основі наданих тестових даних.
        
Додавання помилок у програмний код та взаємний пошук й виправлення цих помилок.
        
Перевірка результату виконання програми на відповідність гіпотезі/прогнозу.
        
Оцінювання відповідності обраного алгоритму поставленій задачі.
        
Отримання та надання зворотного зв'язку щодо роботи програмного проєкту.