Section outline

  • Питання, які поєднують тему "Цінності" курсу "Я досліджую світ" та пропоновані інформатичні теми:

    • Що для тебе найдорожче? Що найдорожче у світі?
    • Що цінного ти можеш привнести у спільну справу?
    • Чи можу я створювати цінності?

    Продовжуючи розмову про засади безпечної поведінки онлайн, можна перейти до обговорення принципів безпечного користування пристроями загалом. У контексті обмеження екранного часу варто наголосити на тому, що важливо правильно розставляти пріоритети, надаючи перевагу побудові стосунків та емоційному зв'язку з близькими.

    Наступний урок присвячено важливості поняття авторського права і його дотримання при пошуку інформації в мережі інтернет. Не варто акцентувати увагу на формальних визначеннях, краще поговорити про те, як у сучасному (цифровому зокрема) світі легко бути в ролі споживача і автора. Про те, що добре мати доступ до картинок в Інтернеті (чому?), і про те, що коли це твоя картинка - приємно, щоб всі знали, що це - твоє, бачили твоє ім'я.

    На цьому етапі учням не обов'язково здійснювати повністю самостійний пошук - можна скористатись допоміжними адаптованими сервісами, наприклад https://cse.google.com/cse/publicurl?cx=003775826745451813434:unn9ovkmlze Розглянувши фото-словник (на жаль, лише англомовна версія, якщо знайдете щось аналогічне українською - дайте знати!) пропонуємо учням створити власні записи для такого словника, виконавши пошук потрібних ресурсів. Важливо вказати джерела, якщо використовуються дані з інтернету. При збереженні зображень на комп'ютер - варто попередньо підготувати відповідні папки у доступних місцях (наприклад, на Робочому столі чи у папці Завантаження), щоб спростити процес збереження для учня. 

    Продовжуючи роботу із зображеннями, працюємо у доступному графічному редакторі - створюючи зображення з графічних примітивів. Варто звернути увагу на можливі налаштування інструментів, кольорової палітри - поглиблюючи обізнаність та вміння учнів.