Хочу-можу-треба
Section outline
-
Питання, які поєднують тему "Хочу-можу-треба" курсу "Я досліджую світ" та пропоновані інформатичні теми:
- Чи є різниця між мрією і бажанням?
- Що потрібно, щоб здійснювати бажання?
- Чому не можна жити без правил?
Продовжуємо роботу зі створення графічних зображень, і, для прикладу, пропоную намалювати морозиво - бо його досить легко малювати (відео-інструкції не для точного відтворення, а радше - для натхнення), воно буває досить різноманітне, ну і воно часто належить до переліку бажань дітей Звичайно, можна обрати й інший об'єкт побажань і малювати його. Важливо звернути увагу на інструменти виділення, копіювання, вставлення, встановлення прозорого тла, додавання текстових написів - ті інструменти, які допомагають створювати якісніші зображення, аніж довільне малювання "від руки". При виконання цієї роботи слід наголосити на критерії, що цифри мають бути створені інструментом Текст, а не намальовані Олівцем. Мені виглядає, що годинник добре підтримує тему того, що потрібно для виконання бажань. Але якщо маєте іншу ідею (яка комбінує зображення та текст) - будь ласка, замінюйте.
Наступним блоком є робота з текстом - у текстовому редакторі або спеціалізованій програмі для читання текстів, з метою отримання чи поглиблення навиків виділення тексту, встановлення позначок-закладок, роботи з меню та кнопками керування тощо.
І останній важливий блок - розмова про цифровий слід, який залишає наша онлайн-присутність. Повторюємо вже знайому тему щодо приватної та особистої інформації з увагою до того, що одного разу поширена інформація залишається, як слід, який не можна видалити (відео з українськими субтитрами). У вправі з котиком та жирафом потрібно розглянути інформаційні картки і обговорити (в групах, а потім разом) що ми дізнались про цих персонажів, який вони залишили цифровий слід, і поговорити про власний.
Звертаю також увагу, що на початку лютого відбувається день безпечного Інтернету, можливо Ви знайдете діяльності, які зацікавлять. Зокрема, симпатичні вправи є у посібнику: https://lib.imzo.gov.ua/bitstream/handle/123456789/837/PRESS.pdf