Section outline

  • Питання, які поєднують тему "Територія" курсу "Я досліджую світ" та пропоновані інформатичні теми:

    • Чим багатий мій рідний край?
    • За якими ознаками/символами я впізнаю свою територію?
    • Як зберегти кордони вашого простору в стосунках з іншими?

    У цій темі розглядається робота з графічними зображеннями у доступному редакторі (наприклад, Paint, TuxPaint, онлайнових редакторах тощо). Завдання орієнтовані на практичну підтримку питання "Чим багатий мій рідний край?" з розрахунком, що учні можуть створити прості зображення, що ілюструють відповідь на це питання. Залежно від можливостей та доступних ресурсів, це можуть бути прості ілюстрації з графічних примітивів, або розфарбування наданих зображень, або формування колажу з фотографій (наприклад, після відвідання екскурсії). Важливо надати можливість представити свої роботи, позитивно прокоментувати роботи однокласників. Ймовірно, для такої діяльності потрібно більше, ніж один урок.

    Далі йдеться про власний простір та власну територію у цифровому світі загалом та кабінеті інформатики зокрема. Робоче місце варто облаштовувати зручно та безпечно. І якщо до цього часу ми користувались "зовнішніми" правилами, то зараз можна обговорити їх доцільність та, можливо, доповнити чи внести корективи. Якщо для виконання завдання використовуються додаткові пристрої - смартфони, планшети - доречно обговорити правила безпечного користування ними.

    І остання частина цієї теми стосується нашого віртуального образу в цифровому світі і можливостях створення власного аватару. Наведено кілька посилань, за якими можна побудувати свій аватар, тобто створити зображення за шаблоном. Слід обговорити області застосування таких аватарів, їхні переваги й недоліки, можливості для збережння власних кордонів у стосунках з іншими.