Цифрове навчання
Section outline
-
У цьому розділі розглядаються можливості цифрових технологій для підтримки навчання, включно із роботою в групі, зокрема онлайн. Важливим аспектом теми є безпечна та етична поведінка в цифровому середовищі. Вивчення цієї теми на початку навчального року має допомогти з організацією дистанційного формату навчання, якщо у ньому виникне потреба.
4 ІФО 3-2.5-2 визначає відмінності ролей у групі
4 ІФО 3-2.5-3 розподіляє ролі в групі з переліку ролей, які надає вчитель / учителька
4 ІФО 3-2.5-6 надає конструктивний зворотний зв’язок, пояснює, чому важливо працювати разом
4 ІФО 4-3.2-5 розпізнає, де зберігається програма та її дані (на пристрої чи онлайн)
4 ІФО 4-3.2-6 налаштовує відповідне програмне середовище для зручної роботи
4 ІФО 4-3.3-2 використовує онлайнові ресурси (електронну пошту, форуми, середовища спільної роботи) для спільної діяльності та обміну думками
4 ІФО 4-3.3-7 доброзичливо та конструктивно коментує навчальні ресурси у захищеному середовищі
4 ІФО 5-4.1-5 узгоджує з дорослими завантаження файлів та програм
4 ІФО 5-4.1-7 порівнює сильні і слабкі паролі
4 ІФО 5-4.2-1 визначає позитивну і негативну соціальну та етичну поведінку щодо використання технологій
4 ІФО 5-4.2-6 використовує відомі йому / їй технології і пристрої для оптимального спілкування з іншими людьми
4 ІФО 5-4.3-5 поважає приватність інформації інших