Очікувані результати навчання

4 ІФО 3-2.5-2 визначає відмінності ролей у групі 

4 ІФО 3-2.5-3 розподіляє ролі в групі з переліку ролей, які надає вчитель / учителька

4 ІФО 3-2.5-6 надає конструктивний зворотний зв’язок, пояснює, чому важливо працювати разом;

Проблемні питання

Як можна спільно працювати в Інтернеті?

Презентація


https://youtu.be/fUXdrl9ch_Q


Вправи

Для практикування співпраці онлайн пропоную наступні завдання. У першому учні проходять тестування у сервісі classtime, у режимі спільної роботи  у командній грі. Правильні відповіді учнів дозволяють відкрити загальну картинку пазла або вирішити спільну задачу. У презентації наведено код активації однієї командної гри та пазлу і джерело його отримання (в тому разі, якщо вчитель не має преміального доступу до цієї платформи).

Друге завдання - робота зі спільною презентацією. Це нагода повторити навики,  набуті в умовах дистанційного навчання під час карантину навесні минулого року. Якщо тоді учні створювали невеликі презентації окремо, то зараз варто спробувати працювати у спільній презентації (звернувши увагу на особливості такої спільної роботи). Вчитель має створити попередню заготовку на таку кількість слайдів, яка відповідає кількості учнів у групі, підписавши заголовки слайдів іменами/прізвищами учнів. Кожен учень має заповнити власний слайд інформацією про місце попередніх чи майбутніх мандрів. Наприклад: https://docs.google.com/presentation/d/1e4XLWFTX-Gyz6-1a7cRdpWB6VN6SL7HGvyG06ZvIWn8/edit?usp=sharing

Отримайте власну копію цієї презентації: https://docs.google.com/presentation/d/1e4XLWFTX-Gyz6-1a7cRdpWB6VN6SL7HGvyG06ZvIWn8/copy

Як додавати зображення та текст до слайду (інструкція для учнів): https://screencast-o-matic.com/watch/cYjvlnmP6z

Спільну презентацію слід продемонструвати, коли кожен учень представляє свій внесок. Це можна робити й онлайн, коли вчитель керує показом слайдів, а учні по черзі коментують зображене на екрані.


Остання зміна: Неділя 11 липня 2021 07:39 AM