Сучасні пристрої та служби для співпраці
Вчитель обирає один із поданих у презентації цифрових сервісів онлайн-дошок, який демонструє для учнів і пропонує створити у ньому власні аватари. Ймовірно, учні потребуватимуть допомоги із збереженням виконаної роботи. Ці аватари можна розмістити на спільній дошці (попередньо підготованій вчителем), створюючи своєрідний віртуальний клас.
Альтернативно, на спільній дошці можна розмістити й іншу інформацію - наприклад, відомості про персонажів книг, переглянуті фільми тощо.
Очікувані результати навчання
4 ІФО 4-3.2-5 розпізнає, де зберігається програма та її дані (на пристрої чи онлайн)
4 ІФО 5-4.1-5 узгоджує з дорослими завантаження файлів та програм;
Проблемні питання
Чому Інтернет називають павутиною?
Чи існує карта Інтернету?
Презентація
Вправи
https://powerpuffyourself.com/#/en/my-powerpuff/create