Section outline

  • Питання, які поєднують тему "Ідеї-винаходи-відкриття" курсу "Я досліджую світ" та пропоновані інформатичні теми:

    • Для чого людина робить винаходи? Які винаходи можуть покращити життя мого класу?
    • Яку небезпеку можуть нести винаходи та відкриття?
    • Кому належать винаходи? Чи можу я бути винахідником?

    До першого проблемного питання пропоную учням помріяти та спробувати згенерувати ідеї щодо себе, своїх ближніх та дальніх спільнот, і цифрової в тому числі. Можна переглянути відео, щоб дізнатись, як бачать майбутнє технологій в ролику і порівняти зі своїми найсміливішими мріями. Варто проаналізувати ті технології, які є зараз, і які були раніше (учні могли їх бачити в школі/вдома, з розповідей батьків/дідусів/бабусь). Можна спробувати створити власного робота, із заготовки чи самостійно.

    До другого питання пропоную поговорити про ризики технологічного сміття і його утилізацію, і спробувати дати нове життя, наприклад, компакт-диску. В мережі багато поробок на цю тему, я обрала кольорового ловця снів усміхаюсь

    І третє питання щодо власного винахідництва. Пригадуємо поняття авторства і важливості його дотримання, говоримо про процес творення від проблеми-ідеї до втілення та вдосконалення. Також пропоную створити чарівну паличку. І нехай вона вже допомагає творити інші винаходи ;) За підсумком варто заповнити таблицю і порахувати вартість виробу. Варто врахувати, що покупка деяких матеріалів гуртом значно здешевлює продукт (а дещо й неможливо придбати для створення лише одного екземпляру).