Section outline

  • Питання, які поєднують тему "Рух і час" курсу "Я досліджую світ" та пропоновані інформатичні теми:

    • Як пов’язані рухи та життя людини?
    • Що змушує рухатись персонажів гри?
    • Які команди можна використати для руху?

    Перша основна діяльність цієї теми - розкласти (декомпонувати) складну послідовність рухів та навчити їй партнера. У презентації є відео пальчикового танцю, але не важливо, які саме це будуть рухи. Наприклад, за лінком https://studio.code.org/s/dance/stage/1/puzzle/13 знаходиться проєкт цьогорічної Години коду, присвячений власне танцям - його не потрібно програмувати, досить запустити і "підглянути" рухи, та й мелодії, які подобаються нинішнім школярикам.

    Друга ключова діяльність - скласти та реалізувати власні алгоритми руху виконавця, наприклад у https://studio.code.org/s/course1/stage/8/puzzle/1

    Якщо швидко впорались, то https://studio.code.org/s/course1/stage/10/puzzle/1

    І третя ключова діяльність - попрацювати роботом BeeBot. В ідеалі було би мати таких роботів у класі, але якщо немає, то досить попрацювати з його моделлю https://scratch.mit.edu/projects/298678985/

    Учням тут потрібно укладати послідовність команд, щоб бджілка дісталась до різних континентів або тваринок. Спочатку стрілочками складаємо програму, а кнопка Go її запускає. При потребі - починаємо заново. Можна організовувати групову роботу, робити "навколосвітні подорожі", рахувати пройдений шлях і т.д.

    Переходом до наступної теми може бути мультфільм "Навігатор":