Очікувані результати навчання

4 ІФО 1-1.3-5 висловлює припущення щодо події, яка змінила значення властивості об’єкта, прогнозує зміни значень властивостей залежно від настання події

Проблемні питання

Користувач може щось змінювати в програмі, чи лише програміст?

Які умови можуть виконувати спрайти?

Як перевірити свої знання за допомогою Scratch?

Презентація


Вправи

Вправа на встановлення відповідності та пошук пар https://learningapps.org/display?v=pucr26yft20

Далі пропоную розглянути такі події, як день народження та новий рік - що у них спільного, відмінного, що змінюється внаслідок події, яка з них краща? smile

Практична частина: на основі заготовки https://scratch.mit.edu/projects/455991397 потрібно виконати проект "About Me" ("Про мене"). Клацання на спрайті (подія клацання) призводить до появи інформації про автора проекту. За наведеним прикладом та відео-інструкцією можна змінити вигляд спрайту, а також додати відповідний код.


Бажано додати інформацію про своїх улюблених тварин, їжу та вид спорту, але можна зупинитись і на одному об'єкті. Можна розширити перелік улюбленими предметами, порами року, кольорами тощо. Можна додати інформацію про членів родини і т.д. Можна залишати стандартні зображення спрайтів, або змінювати їх для більшої реалістичності.

При наявності робототехнічних пристроїв можна запрограмувати події натиснення їхніх кнопок (наприклад A,B,C для CodeyRocky) - з наслідками виконання різних поворотів, подання звукових сигналів, зміни емоцій на екрані тощо.

Last modified: Sunday, 11 July 2021, 7:30 AM