Section outline

  • У великому розділі "Алгоритми та програми" (розраховано на 2 фактичні навчальні місяці, з продовженням після новорічних канікул ) учні набувають вмінь складати прості програми в середовищі програмування, зокрема з застосуванням конструкцій розгалуження та повторення. 

    Основним принципом роботи має бути експериментальний - коли учень не відтворює наперед задану програму в певному середовищі, а складає власну, з помилками, їх виправленням, обговоренням труднощів з вчителем та однокласниками. 

    Важливо підтримувати прояви творчості в укладанні програм, заохочуючи втілення власних ідей учнів.

    Також, за можливості, варто використовувати набори готових робототехнічних пристроїв, наприклад CodeyRocky, mBot, Dash&Dot тощо. На цьому етапі навчання основною функцією таких пристроїв є можливість руху за наперед заданою програмою. Якщо ж такі пристрої відсутні - їх можна замінити цифровими моделями (наприклад, спрайтами у середовищі Scratch).

    4 ІФО 1-1.3-5 висловлює припущення щодо події, яка змінила значення властивості об’єкта, прогнозує зміни значень властивостей залежно від настання події
    4 ІФО 2-2.1-3 розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки подій
    4 ІФО 2-2.1-5 формулює логічні висловлювання з конструкціями «не», «і», «або»
    4 ІФО 2-2.1-6 розпізнає послідовність повторюваних дій та замінює їх алгоритмічною конструкцією циклу
    4 ІФО 2-2.1-7 розрізняє цикли із повторенням заданої кількості разів та до виконання умови
    4 ІФО 2-2.2-2 формулює очікуваний результат виконання створеної програми для різних початкових даних / сценаріїв роботи програми
    4 ІФО 2-2.3-3 визначає логічні помилки у розбитті алгоритму на блоки чи при компонуванні алгоритму з блоків