Очікувані результати навчання

4 ІФО 2-2.1-3 розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки подій

Проблемні питання

Користувач може щось змінювати в програмі, чи лише програміст?

Які умови можуть виконувати спрайти?

Як перевірити свої знання за допомогою Scratch?

Презентація


Вправи

Розпочинає вивчення тему урок з повторенням поняття умови (логічного слідування), та алгоритмів з розгалуженням. Практична діяльність - проєкт "Кольори", який можна виконувати в Scratch на основі заготовки https://scratch.mit.edu/projects/455985018/

Спрайт кота Скретча рухається за вказівником миші і може переміщуватись до квадратів червоного, зеленого та синього кольорів. Потрапивши на квадрат, виконується умова "Якщо спрайт торкається кольору", і відповідно можна встановити колірний ефект та вказати фразу, яку має промовити кіт - назву кольору українською та англійською мовою.

У заготовці є відповідні спрайти та блоки коду, в який необхідно внести зміни. Потрібно поекспериментувати і знайти числові значення для відповідних колірних ефектів.

Проект можна розширити - намалювати ще кілька квадратів інших кольорів. Або застосувати ще й інші візуальні ефекти для виконавця (самого виконавця теж можна змінити на іншого).

У разі, якщо доступними є робототехнічні пристрої, можна реалізувати проєкт з розгалуженням з їх використанням. Наприклад, якщо пристрій зчитує кольори, то можна запрограмувати виконання різних дій для різних кольорів (скажімо, повороти в різні сторони, рух вперед чи назад, підсвітка вбудованих LED-ламп тощо).

https://youtu.be/__tWdE1mS40

Last modified: Saturday, 19 October 2024, 1:37 PM