Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники, помічники
Очікувані результати навчання
4 ІФО 1-1.3-6 - називає оригінальні відповідники інформаційних та реальних моделей (глобус як модель Землі, автомобільні моделі, план приміщення тощо)
4 ІФО 4-3.2-3 - використовує програми, ігри та сайти, зважаючи на свій вік
Проблемні питання
Чи можуть роботи і програми замінити людей?
Матеріали для уроку
Переглянувши кілька моделей, які зображають роботу різних пристроїв/механізмів/роботів/винаходів, можна обговорити, які саме дії людей вони можуть замінити, і які - (поки що?) ні; чим перегляд віртуальної моделі відрізняється (є кращим чи гіршим) за оригінал? https://www.mozaweb.com/uk/lexikon.php?cmd=getlist&let=7&book_content=MS-9521 - розділ "Як це працює" у програмі Mozabook. Можна використовувати з інтерактивними поверхнями (дошками, панелями), або на комп'ютері. Безкоштовний обліковий запис дає змогу відкривати 5 моделей щотижня.
- Серія відео "Світ чекає на відкриття" 3-D моделі споруд та будівель (https://www.facebook.com/secondary.education.history.knu/posts/970723693121114 https://sketchfab.com/skeiron/models ): https://tsn.ua/special-projects/aroundtheworld/ - віртуальні подорожі від Google