Середовища програмування для дітей
Очікувані результати навчання
4 ІФО 2-2.1-1 - визначає логічну послідовність подій
4 ІФО 2-2.2-4 - висловлює припущення щодо причини отримання неочікуваного результату
Проблемні питання
Як працюють роботи?
Презентація
Вправа
https://drive.google.com/open?id=1sJp85byWAnzYv3EF3_ftYzkHezYW8-me - заготовка Scratch-проекту
Середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/
На цьому занятті докладно розглядаємо середовище Scratch, його складові, експериментуємо з блоками руху та зміни вигляду. Для прикладу пропоную проект, який моделює схід та захід Сонця. Може бути доцільно починати роботу із заготовки, в якій вже є спрайти Сонця, хмаринки, каменя та відповідні фони для сцени (у тому разі, якщо учні ще не мали достатнього досвіду роботи раніше) - варто орієнтуватись на рівень навичок конкретного класу.
Роботу в середовищі Scratch не варто виконувати за чіткою інструкцією - необхідно надавати простір для експериментів, досліджень, власних відкриттів, помилок та знахідок учнів. Проте, звичайно, на початкових етапах роботи варто продемонструвати основні можливості, показати відповідні приклади, прокоментувати їх принцип роботи.