import random

Підготовка до використання випадкових чисел

random.random()

Випадкове число [0.0, 1.0)

random.randint(a, b)

Випадкове число a <= N <= b


Задача 1. Одержати у програмі 10 випадкових цілих чисел у діапазоні від 0 до 10


Задача 2. Знайти суму 20 випадкових чисел від 1 до 10


Задача 3. Одержати у програмі 15 випадкових чисел у діапазоні від -5 до 5 та знайти кількість додатніх.


Задача 4. Одержати випадковим чином два числа (від 1 до 6), що моделюють кидання іграшкових кубиків двома гравцями. Вивести результат та з'ясувати, хто з гравців набрав більше балів.



Задача 5. Скласти програму, що перевіряє знання таблиці множення. В ній випадковим чином одержати два числа  (від 1 до 9), після чого на екран виводиться питання у вигляді: 4 * 9 =? Після вводу відповіді повинно видаватись повідомлення, чи відповідь правильна Так Ні


Задача 6. Питання виводити 12 раз та підраховувати кількість правильних та неправильних відповідей. В кінці поставити оцінку (кількість правильних відповідей)


Задача 7. Лото Трійка. Гравець робить ставку – три числа від 0 до 9. У програмі отримуємо три випадкові числа)

—Якщо гравець вгадав усі числа у правильному порядку – Джек-пот, 500 балів!
—Якщо число вгадане, але не на правильній позиції – то 10 балів
—Якщо число вгадане на правильні позиції – 100 балів
Приклади:
—1 3 5 (гравець)
—1 3 5 (випадкові числа)
—Джек-пот, 500 балів

—1 3 5 (гравець)
—5 3 1 (випадкові числа)
—120 (по 10 балів за числа 1 та 5, та 100 балів за 3)

—1 3 5 (гравець)
—6 8 4 (випадкові числа)
—0 балів

Презентація-конспект

Власна копія презентації з завданням

Остання зміна: Субота 18 вересня 2021 08:18 AM