Очікувані результати навчання

4 ІФО 2-2.1-6 розпізнає послідовність повторюваних дій та замінює їх алгоритмічною конструкцією циклу

Проблемні питання

Скільки разів треба повторити?

Коли зупиняється цикл?

Презентація


Вправи

Переходимо до роботи з циклами. Після обговорення і пошуку циклічних процесів навколо нас, переходимо до програмування циклів.

У проекті-експерименті https://scratch.mit.edu/projects/469832436/ маємо підібрати - скільки разів потрібно повторити команду, щоб повернути спрайт у початкове положення, і до початкового кольору. Кіт - покрокове керування (пробіл та стрілка праворуч), жук - має цикли. Можна перевірити свою відповідь, переглянувши код.
Якщо є робототехнічні пристрої - з ними теж можна поекспериментувати, перевіривши скільки поворотів потрібно виконати до повернення у початкове положення, і скласти відповідний код.


Для практичної реалізації - проект Пори року (заготовка https://scratch.mit.edu/projects/470148561/editor/ ) Потрібно додати блоки циклічної зміни для спрайту дерева та тла. Повторювати цикл можна, наприклад, стільки разів, скільки років учневі/учениці, які виконують проект. Або, наприклад, скільки часу ми вчимося у школі.


Last modified: Friday, 14 January 2022, 12:51 AM