Переміщення текстових вікон/полів та зображень
Очікувані результати навчання
4 ІФО 1-1.2-10 - заповнює шаблони, схеми за наведеним зразком
4 ІФО 2-2.4-5 - створює прості мультимедійні продукти за підтримки вчителя/вчительки, членів сім’ї або інших учнів
4 ІФО 2-2.4-2 - вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп'ютерних програм
Проблемні питання
Як створюються мультфільми / комікси?
Презентація
Вправи
Завданням цього тижня є створення кадрів історії, коміксу, мультика. Для цього можна використати заготовки з персонажами, до яких додати хмаринки з висловлюваннями. Вчитель збирає ці роботи/кадри разом, у презентацію чи спільну дошку padlet чи flinga
Заготовки-шаблони:
Підводний світ: https://docs.google.com/drawings/d/1gFVibA4zylv767fgQJ-pMScrtRMTIEXEO4kJkd6rb3w/edit?usp=sharing
Різні тваринки: https://docs.google.com/drawings/d/1UcSqViRQ8aucfL2mNu1AE1fa5A9X_GAgfWXklMoQKQk/edit?usp=sharing
Вчитель може додати ці ресурси на свій Google-диск, чи створити аналогічні, і надати їх для учнів, щоб в їхніх історіях були спільні персонажі