Skip to main content
Інформатика - ДистОсвіта
  • Home
  • More
Close
Toggle search input
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Українська ‎(uk)‎
You are currently using guest access
Log in
Інформатика - ДистОсвіта
Home
Course Activities
Assignments Forums Quizzes Resources
  1. 5 клас НУШ
  2. Комп’ютерна графіка
  3. 🔮 Хлив'язкі тхурки

🔮 Хлив'язкі тхурки

Completion requirements

Завдання 1

Намалюйте ВЛАСНОГО ігрового персонажа, орієнтуючись на зразок.


Опишіть його якомога повніше – з яких фігур він складається, якого кольору, де що розташоване.

Оцінка буде враховувати і якість малюнка, і якість опису.

Врахуйте вирівнювання елементів малюнка.


Завдання 2.

Намалюйте ВЛАСНУ ідею того, як можуть виглядати хлив'язкі тхурки, орієнтуючись на їх віршований опис.

…Варчилось… Хлив'язкі тхурки

Викрули, свербчись навкрузі,

Жасумновілі худоки

Гривіли зехряки в чузі…

(вірш Льюїса Керрола з повісті-казки «Аліса в Задзеркаллі» Переклад Тетяни Тарабукіної (2008 рік))

Завдання  3

Намалюйте ВЛАСНУ ідею того, як може виглядати глока куздра, орієнтуючись на її опис.

Глока куздра штеко будланула бокра і курдячить бокреня (Л.Щерба)




Залежно від того, з яким пристроєм ви працюєте, завдання можна виконати:
1) на комп'ютері. Де працювати: https://www.canva.com/uk_ua/ 
Як працювати: 
b0ooU137DRs

2) на телефоні чи планшеті. Де працювати: потрібно встановити програму Canva (Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.canva.editor&hl=uk&gl=US чи Apple https://apps.apple.com/us/app/canva-design-photo-video/id897446215)  
Як працювати: 
ek6xs-IP60Q

◄ 📚 Графічні примітиви та інструменти для побудови об'єктів зображення
📚 Операції над об’єктами та групами об’єктів ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle

Оксана Пасічник CC BY-NC-SA